Tricky Blog

Nézd meg Te is, hogy mi inspirálja a Tricky reklámügynökség munkatársait. Tarts velünk a kreativitás világába!

Facebook

Friss topikok

Címkék

alkohol (1) ambient (6) app (5) AR (1) art (2) Augmented Reality (1) autó (3) cannes (1) Címkék (1) design (7) divat (3) dizájn (4) easter (1) Ébredés (1) egyedi (1) építészet (1) facebook (5) film (1) fmcg (1) google glass (1) Hipszter (1) hipszter (1) horror (1) Hotel (1) installáció (4) ipad (1) jovokep (1) kandikamera (1) karácsony (2) kirakat (1) kiterjesztett valosag (1) klip (2) kreatív (1) Kreatív (3) mobil (2) mozi (1) online (2) pos (1) pr (1) print (3) projection mapping (1) qr kód (3) Reggel (1) reklám (17) sales (2) sorozat (1) sport (3) Tálalás (1) TCR (1) tcr (2) tech (2) tumblr (2) tv (2) typo (1) üdítő (1) viral (4) vírus (6) zene (2) Címkefelhő

2012.05.22. 12:39 Exo

Kreatív QR-kódok

Annak ellenére, hogy hazánkban még mindig van egy fajta bizonytalanság a QR-kódokkal szemben, tagadhatatlanul ez az egyik leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy az okostelefon felhasználókat egy weboldalra, videóra vagy képre tereljük. A kezdeti fekete-fehér kódok után ráadásul most már itt vannak a színesebb verziók is, melyek még csalogatóbbá tehetik az emberek számára a szkennelést. Külföldön azonban még ennél is messzebbre mentek a márkák, és az eddig elrejtett kis kódot a kampány középpontjába helyezték. A következőkben két ilyen remek példát szeretnék mutatni nektek.

Árnyékos QR-kód

A dél-kóreai Emart szupermarket egy súlyos problémával nézett szembe. Dél és egy óra között drasztikusan lecsökkent a vásárlóik száma, sőt, gyakorlatilag üresen tátongtak az üzletek. Hogy megnöveljék a forgalmat, a Cheil Worldwide ügynökséggel egy olyan speciális QR-kódot hoztak létre, amely csak ebben az időszakban szkennelhető, ezáltal csak ekkor nyújt extra kedvezményeket a vásárlóknak.

QR-sör

Az amerikai Guinness szerette volna, ha a pubokban és a bárokban többet beszélnek a márkáról. Ezért a New York-i BBDO reklámügynökséggel legyártottak több ezer speciális söröskorsót, melyeken a QR-kód csak akkor vált láthatóvá, ha barna sört öntöttek az üvegbe. Azok az érdeklődők, akik beszkennelték a kódot egy választóoldalra jutottak, ahonnan bármely közösségi oldalra (Facebook, Foursquare, Twitter, Instagram) publikálhatták, hogy épp Guinnesst isznak.

 

Szólj hozzá!

Címkék: reklám ambient app qr kód


A bejegyzés trackback címe:

https://tricky.blog.hu/api/trackback/id/tr994531585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása