A Tricky blogon már közel fél éve foglalkozunk digitális kampányokkal, ambient megjelenésekkel és új trendekkel, de idáig még egyszer sem írtunk bolti kirakatokról – pedig ezek az üveggel borított helységek legalább annyira fontos elemei egy márkaarculatnak, mint egy film vagy Facebook aktivitás.
Most azonban belebotlottunk egy videóba, melyben kapásból 8 minőségi és nem utolsó sorban interaktív kirakati installációróll vannak felvételek. Az izgő-mozgó kütyük a Nike termékeire lettek szabva és a londoni Olimpia ideje alatt voltak láthatók egy közismert bevásárló centrumban. Volt ott minden, a mozgásérzékelős labdáktól, az ugrásmérőn át a LED-es megoldásokig. Érdemes belenézni!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.