Rengeteg lehetőség van, hogy társadalmi célú kampányt készítsünk. Lehet humoros és játékos, vagy sokkolhatjuk az embereket. A lényeg, hogy gondolkodásra késztessük. Bárhogy döntünk, ezeknek a reklámoknak nem csak a szemet és a fület kell megragadnia, hanem a szíveket is. Hiszen a zajos reklámvilágban másodpercenként érnek az impulzusok, melyekből nem sok minden marad meg. Ha egy súlyos társadalmi problémán akarunk változtatni, akkor maradandót kell alkotnunk. Íme egy példa:
Göteburgben 3400 hajléktalan él, erre próbálták felhívni a figyelmet Forsman Bodenfors kreatívjai. Más szemszögből közelítették meg a problémát, ezzel pedig elérték, hogy az emberek foglalkozzanak a témával. Létrehoztak egy foglalási oldalt (www.en.faktumhotels.com), ahol lehet böngészni és „szobát” foglalni. Olyan, mint bármelyik hotel weboldala. Tíz helyszínt kerestek, ahol éjszaka meghúzzák magukat a hajléktalanok. Ezeket a helyeket bárki lefoglalhatja vagy elküldheti ajándékba ismerőseinek. Egy éjszaka 100 svéd (3400 Ft) koronába kerül. Akár egy évre is le lehet foglalni. Miután döntöttél és tudod hány éjszakát töltenél el a Faktum hotelben, megjelenik a Facebook oldaladon a foglalásod, így az ismerőseid is értesülnek róla.
Szobák:
HAGAPARKEN
GÖTATUNNELN
SLOTTSSKOGEN
GAMLESTADEN
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.