Meglehetősen szokatlan promót eszelt ki a spanyol Leo Burnett az Alcatraz című börtönös-misztikus-időutazós tévésorozat helyi bemutatójára. Bár mint kiderült, a JJ Abranms (Armageddon, Mission Impossible 3, Super 8) nevével fémjelzett sorozatból nem lesz második évad, a madridi reklámkampány értékéből ez semmit nem von le. A promó lényegében egy futárszolgálat volt, melyben valódi börtönkaját vittek házhoz a fegyencek és az őket őrző fegyőrök.
A rablakoma mellé a laSexta tévécsatorna színes-szagos promóanyagokat is rakott, így az éhes kuncsaftok mindent megtudhattak a sorozatról és a vetítés időpontjáról. A vicces szolgáltatást prospektusokkal, poszterekkel, vírusvideókkal és egy spéci szállító furgonnal is népszerűsítették, így nem meglepő módon óriási sajtóvisszhangot kapott a médiában. Ami pedig a számokat illeti, a kampányösszefoglaló videó szerint a 4,8 milliós nézettségével az évadnyitó rész toronymagasan verte a többi konkurens sorozatot. Már csak arra lennék kíváncsi, hogy vajon ingyenes volt-e a futárszolgálat. Ti rendeltetek volna?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Exo · http://addict.blog.hu/ 2012.05.20. 14:46:17
Exo · http://addict.blog.hu/ 2012.05.20. 14:46:51