Az Axe legújabb kampányában nem hazudtolta meg önmagát. A “Kukucskáló kísérlet” nevű online aktivitás során kihasználták azt az ősi ösztönt, mely szerint a fiúk előszeretettel fürkésznek a lányok után. A történet Puerto Rico legismertebb szórakozóhelyein kezdődött, ahol a férfimosdókban QR-kódokat ragasztottak fel, ezzel pedig utat adtak a virtuális kukkolásnak. A kód az érdeklődőket egy rövid teaser videó után a márka Facebook oldalára terelte, ahol további filmeket nézhettek meg – feltéve, hogy megosztották az appot 5 pasi ismerősük között.
A eredmények önmagukért beszélnek: 23 %-a a célcsoportnak napi rendszerességgel kukkolt, a közösségi interakció 53 %-kal növekedett, 602 %-kal többen látták és szóltak hozzá a posztokhoz. A sok hűhó pedig egy központi üzenet átadásának érdekében történt: “Ne leselkedj, szeretkezz!” Elgondolkodtató.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal