Egyszerű, de nagyszerű eladáshelyi promót eszelt ki a mexikói Puma, amit sokáig emlegetni fognak még a marketingesek. Mivel a sportmárka állítása szerint övé a világ leggyorsabb cipője, ezért egy ehhez méltó kampányt ötöltek ki a Circus reklámügynökséggel. A promóció lényege az volt, hogy az üzletbe betérő vevők annál nagyobb kedvezményt kaphattak a cipő árából, minél gyorsabban megkeresték és megvásárolták azt. Három percen belül 20%, négy percen belül 15%, öt percen belül pedig 10% kedvezményt kaptak.
Az érdeklődőknek nem volt más dolguk, mint a bejáratnál és a fizetésnél is tépni egy számot, ami egyértelműen megmutatta mennyi időt töltöttek a boltban. A kampány szépsége nem csak abban rejlik, hogy remekül összhangban volt a fő termékelőnnyel, hanem abban is, hogy egy ősi ösztönt hívott elő az emberekből. Alig 6 óra alatt 118 vásárlás történt, így nem csak a vásárlók, de a Puma is biztosan elégedett volt. Ti hallottatok már idehaza ilyenről?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.