Kérem helyezzék magukat kényelembe és kapcsolják be a biztonsági öveket! Járatunk azonnal indul!
Manapság repülni egyszerű és sokszor igen olcsó dolog. De vajon min múlik, hogy kivel repülünk? Főként azon, hogy melyik társaságnak van a kiszemelt célpontra járata és hogy mennyibe kerül a jegy. Ettől függetlenül a légitársaságok nem lustálkodnak, halomszámra ontják a printeket és egyéb reklámokat.
Egy repülőgép társaság a reklámozási stratégiájában több utat is választhat. Ösztönözheti a lakosságot, hogy utazzanak külföldre vagy éppen ellenkezőleg, ráveheti külföldieket, hogy utazzanak az Ő országába. A sok unalmas ajánlat között akad egy-két figyelemre méltó alkotás. Összegyűjtöttünk néhányat:
Itt van mindjárt a Ryanair, aki nem vacakol jól hangzó headlineokkal, egyszerűen csak őszinte.
Kicsit kommerszebb az Air France megoldása, de azért találó, ha Franciaország a célpont.
Az új járatok promotálására tökéletes példa a British Airlines új print kampánya.
Ritka ugyan az ambinet hirdetés a légitársaságok körében, de a Norwegian Airlines jól megoldotta a dolgot.
És persze a legújabb print kampányuk sem elhanyagolható.
Vannak, akik egy-egy alkalomra, vagy témára ülnek rá. Ilyen például a Türkish Airlines printje kifejezetten Valentin napra.
És persze a New Zealand Airlines sem hagyhatta ki a pár évvel ezelőtti Gyűrűk Ura lázat.
Vannak akik filmben erősek. Ilyen például az American Airlines:
A gyűjtésből persze nem maradhat ki a Malév sem. Nem mondhatjuk, hogy úszkálhattunk a hirdetésekben, de a retró korszakból azért van néhány figyelemre méltó alkotás.
Nem csak a légi társaságok, de az online repülőjegy foglaló oldalak is van, hogy költenek print kampányra. Íme egy példa rá:
És persze maguk a repülőgépek méretüknél fogva is remek hirdetési felületek.
Köszönjük, hogy járatunkat választották!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.