Tricky Blog

Nézd meg Te is, hogy mi inspirálja a Tricky reklámügynökség munkatársait. Tarts velünk a kreativitás világába!

Facebook

Friss topikok

Címkék

alkohol (1) ambient (6) app (5) AR (1) art (2) Augmented Reality (1) autó (3) cannes (1) Címkék (1) design (7) divat (3) dizájn (4) easter (1) Ébredés (1) egyedi (1) építészet (1) facebook (5) film (1) fmcg (1) google glass (1) Hipszter (1) hipszter (1) horror (1) Hotel (1) installáció (4) ipad (1) jovokep (1) kandikamera (1) karácsony (2) kirakat (1) kiterjesztett valosag (1) klip (2) kreatív (1) Kreatív (3) mobil (2) mozi (1) online (2) pos (1) pr (1) print (3) projection mapping (1) qr kód (3) Reggel (1) reklám (17) sales (2) sorozat (1) sport (3) Tálalás (1) tcr (2) TCR (1) tech (2) tumblr (2) tv (2) typo (1) üdítő (1) viral (4) vírus (6) zene (2) Címkefelhő

2013.01.03. 17:43 GY.DANI

Magyar borhoz magyar design!

Bornagyhatalom vagyunk... Legalábbis szerintünk! Bár, ha őszinték szeretnénk lenni, be kell vallanunk: külföldi viszonylatban a magyar borok ismertsége egyelőre gyerekcipőben jár, amiben nagy szerepet játszik a hatékony bormarketing hiánya.

Boraink vásárlására a reduktív, könnyed borok előtérbe helyezése, valamint az ezt támogató technológia fejlesztése mellett jó címkékkel és mutatós palackokkal lehetne ösztönözni külföldi barátainkat.

Ezt támogató kezdeményezés a minden évben - így 2012-ben és remélhetőleg az idei esztendőben is - megrendezésre kerülő palackszépségverseny.

A versenyen azok a borok, borospalackok vehettek részt, amelyeket kis országunk egyetlen akkreditált nemzetközi borversenyére, a VinAgorára beneveztek.

Ennélfogva a versenyen 70 palackra lehetett szavazni - online szavazás keretein belül - és majdnem tízezer szavazat érkezett.

Az internetes voksoláson egy és öt közötti pontszámmal lehetett a palackokat jutalmazni, figyelembe véve annak külső megjelenését, formáját, címkéjét és legfőképp az ezek közötti összhangot.

A verseny végén 11 győztest hirdettek ki, melyek közül a Kertész Családi Pincészet 2007-es Carla-ja egyszerűségével, rusztikus stílusjegyeivel vált kiemelkedővé.

legszebbpalack2012_nagy.jpg

564_t7c2478.jpg

Nem szabad szó nélkül elmenni a Cégér a jó bornak! alkotói pályázat mellet sem, amely lehetőséget adott fiatal grafikusoknak, designereknek, hogy megcsillogtassák tehetségüket. A két fordulós verseny tematikusan épült fel, az első forduló próbatervezését követően a leszűkített mezőny kiválasztott borokhoz készített címkéket.

A legfontosabb szempont és cél a projekt során a művészek és a borászok egymásra találása, valamint a borok eladhatóságának javítása volt. A nívós versenyen az első helyet és az ezzel járó 1 millió forintos nyereményt Bogányi Gergely szerezte meg, aki a Csetvei Pincészet Királyleánykájának tervezett címkét és csomagolást.

Csak így tovább borászok és designerek, az újévben is! 

32af1dc8c087618f33d4a8d99402b7fe.jpg

b9ce5ff3b1271b2beb40b56193d7af43.jpg

294fbcba5ac24c7f31e2f5af9d46b063.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tricky.blog.hu/api/trackback/id/tr294996424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása