A Coca Cola új ambient megjelenésével előhozta a vonaton utazó, hétköznapi emberekben rejtőző James Bond-ot, ezzel több mint 3.800.000-res Youtube-os megtekintést generálva.
A Coca Cola zseniális ötlettől vezérelve, meglovagolva a James Bond filmek 50. évfordulójára kiadott legújabb James Bond filmet olyan automatát helyezett el a londoni vasútállomáson, melynek segítségével a vonatra váró emberek mozijegyeket nyerhettek a Skyfall című film október 23-ai premier előadására – feltéve, ha 70 másodperc alatt sikerült elérniük a 6. vágányra kihelyezett másik automatát.
Bár a feladat könnyűnek tűnik, a teljesítését egy sor jópofa, vicces akadállyal nehezítették: a versenyzőknek üvegtáblát cipelő embereket, leguruló gyümölcsöket, vagy épp egy csinos, vörös ruhás nőt megkerülve kellett bizonyítaniuk 007-es képességeiket.
Mindeközben különböző zenészek játszották a James Bond főcímdalát, kezdve az automata mellett álló, fiatal hegedülő lánytól.
A Coca Cola ismét bebizonyította, milyen vicces, innovatív megoldások rejlenek még a tarsolyában.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.