Megfogni a 30-55 év körüli üzletembereket nem egyszerű feladat, különösen az autóiparban. A kanadai Audinak és ügynökségének, a Zulu Alpha Kilonak mégis sikerült egy figyelemfelkeltő ambient akcióval bevonni a torontói öltönyösöket, akik egy különleges játékban tesztelhették az új Audi Quattro-t. Az autómárka az üzleti negyedben épített egy vájatvezetéses (slot car) versenypályát, ahol a miniatűr Audikat iPad-del lehetett irányítani, akár belső nézetből is.
Úgy tűnik, hogy a gyermeki én előcsalogatása bevált, hiszen a 2 hétig tartó verseny alatt több száz ügyvéd, tőzsdecápa és üzletember körözött a pályán. És mivel a rendszer videó formájában rögzített minden futamot, a játékosok akár meg is oszthattak a Facebookon a legjobb körüket. A leggyorsabb játékos pedig megnyerte a fődíjat, ami egy valódi tesztvezetés volt egy igazi versenypályán.
Nekem nagyon tetszik az ötlet, hiszen én is számtalan órát töltöttem ilyen autók “vezetésével”. Külön riszpekt az Audi Canada Facebook oldalának is, ahol folyamatosan közvetítették a versenyeket és a legjobb köröket. Így kell manapság kinéznie egy integrált kampánynak. Ugye ti is mentetek volna egy kört?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.