Immáron ötödik alkalommal ég lázban a világ az új iPhone miatt. A külföldi országokban máris ötmillió készüléket adtak el, ami elmarad a 6-10 milliós becslésektől, mégis hatalmas érdeklődésről tesz tanúbizonyságot. A fanatikus userek idén is képesek voltak több órát sorban állni, hogy elsőként vehessék át a nyurga iPhone 5-öt.
Mivel a sorbanállásról és az első vevőről rendszerint beszámolnak a hírportálok, az esemény remek ingyen publicitást biztosít bármilyen márkának. Tudta ezt a francia Smart is, ami egy egyszerű, ám annál hatékonyabb hacket eszelt ki a nagy napra: megszponzorálta a sor elején lévő rajongót, aki egy márkázott pólóban és egy táblával álldogált egészen az átvétel pillanatáig. A táblán a következő üzenet volt: “Vannak olyan találkozók, amiket nem lehet lekésni. Parkolj időben Smart-tal”.
A vásárlás után a sráccal számtalan médium készített interjút, így az ingyen reklám villámgyorsan elterjedt a neten. Tiszta őrület!
UPDATE: A Kit Kat sem tétovázott, lecsapott a "nagy eseményre".
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.