Tricky Blog

Nézd meg Te is, hogy mi inspirálja a Tricky reklámügynökség munkatársait. Tarts velünk a kreativitás világába!

Facebook

Friss topikok

Címkék

alkohol (1) ambient (6) app (5) AR (1) art (2) Augmented Reality (1) autó (3) cannes (1) Címkék (1) design (7) divat (3) dizájn (4) easter (1) Ébredés (1) egyedi (1) építészet (1) facebook (5) film (1) fmcg (1) google glass (1) Hipszter (1) hipszter (1) horror (1) Hotel (1) installáció (4) ipad (1) jovokep (1) kandikamera (1) karácsony (2) kirakat (1) kiterjesztett valosag (1) klip (2) kreatív (1) Kreatív (3) mobil (2) mozi (1) online (2) pos (1) pr (1) print (3) projection mapping (1) qr kód (3) Reggel (1) reklám (17) sales (2) sorozat (1) sport (3) Tálalás (1) tcr (2) TCR (1) tech (2) tumblr (2) tv (2) typo (1) üdítő (1) viral (4) vírus (6) zene (2) Címkefelhő

2012.09.25. 14:30 J Kriszta

Az év munkanélkülije

Mindannyian jól ismerjük az olasz ruhagyártó cég provokatív reklámkampányait, melyek előszeretettel világítanak rá a lehető legkényesebb társadalmi kérdésekre, túlzottan naturális ábrázolásmódjukkal heves vitákat váltva ki a sajtóban és a közvéleményben. A reklámokat azért érte a legtöbb kritika, mert azok ugyan felhívják az emberek figyelmét a létező és el nem hallgatható politikai-, szociális- és társadalmi problémákra, de megoldásukhoz nem nyújtottak segítséget. Nos, a tavalyi botrányos, csókolózó államfőkről és Pápáról elhíresült 'Unhate' kampányt követően (amely egyébként a Cannes Lions reklámfesztiválon Grand Prix díjat nyert) cég úgy döntött, hogy idén tesz is valamit a korrektebb és toleránsabb, „gyűlöletmentes” világ megteremtéséért, nemcsak őrülten hangoztatja azt.

unemployee_of_the_year_5.preview.jpegAz unhatefoundation a Benetton alapítványaként elsődleges céljául az új generációk felkarolását és új társadalmi normák megteremtését tűzte ki. Ehhez alkalmazkodik a cég legfrissebb kampánya, mely a 18 és 30 év közötti fiatalok munkakeresési nehézségeire hívja fel a figyelmet ’Unemployee of the Year’ címmel. Az alapítvány idén egy nagy nemzetközi pályázat keretein belül olyan projekteket keres, melyek a fiatalok munkahely-teremtési terveit segítik. A legjobb tervekre online lehet szavazni és a cég egy tekintélyes, 500.000 eurós összeget tervez szétosztani a nyertesek között, ezzel megcáfolva az őket ért kritikákat.

Nyomasztó város, boldogtalan fiatalok, borongós hangulat, jól szabott ruhadarabok. Nem ellentmondásos?

A kampány az eddigiekhez képest nem hozza a várt népszerűséget: többen úgy fogalmaztak, hogy a Benetton eddigi legunalmasabb reklámját kaptuk szeptember végén. Ráadásul a facebookos reakciók arról tanúskodnak, hogy a 18 és 30 év közötti korhatárt sokak diszkriminációnak érzik, hiszen csak ez a korosztály pályázhat a fejenként megnyerhető 5000 eurós díjra.

Szólj hozzá!

Címkék: viral film facebook divat tcr


A bejegyzés trackback címe:

https://tricky.blog.hu/api/trackback/id/tr754802050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása